Prensesannesi_24 Çok geçmiş olsun bizde 1 aylıkken yattık 6 gün sonra çıktık zor bir süreç ama sabredin allahik şifa versin. Ben orda anne otelinde kalmıştık 2 saate bir emzirmeye gitmiştik. Her çocuk farklı ama bu hastalık sonradan belirtisi çıkıyor bizim ilk gün çok değildi ikinci gün ciğerine inmiş denildi ama çok şükür atlattık sonrasında şuan 11 aylık en ufak gripte ilerliyor dikkatli olmak lazım. Emziriyorsanız bol bol emzirin