Merhaba anneler 2. Gebeliğim Bursa da bu hastanede yapmak istiyorum 2. Doğumumu hastanede ve doktor hakkında bilgisi olan var mı burada doğum yapan annemiz ? Hangi doktordan memnun kaldınız ? Hemşireler ve hastane ortamı nasıldı bilgi alabilir miyim ?