Ben burda çok yazdım bu konuyu daha önce 2 yaşında oğlum var bu zamana kadar çok tahammülsüz davrandığım kızdığım oldu ciddi şekilde bağırdığım dönemler oldu sebebi yemek yememesi uyumaması falandı hep ona bişey olucak korkusuyla aslında gereksiz baskı yaptığımı fark ettim ve bidaha hiç yapmadım çok şükür şuan çok sakin ılımlı yaklaşıyorum oğluma ikimizde böyle mutluyuz ama ben ona önceden kötü davrandığım için vicdanım rahatsız dışarıya karşı mesafeli utangaç bi çocuk benim bağırmamla alakalı olabilir mi onda kalıcı bi etki olur mu yoksa zamanla unutur mu çok üzgünüm