Merhaba bebeğim bugün 24 günlük 3 günlükten beri sürekli memede kalmak istiyor , hızlı gelen süt bitip yavaşlayınca aşırı sinirleniyor günde saatlerce emiyor gündüzleri hiç uyumuyor geceleri bir nebze daha iyi fakat o kadar çok meme istiyor ki göğsümde süt kalmıyor ve bu durum onu sinirlendiriyor bu tarz şeyler yaşayanlar var mı varsa ne zaman geçer sürekli memede kalması neyse ama süt azalınca sinirlenip ağmalası çok can sıkmaya başladı kg alımı çok iyi süt de yetersiz değil ama daha fazlasını istiyor 💆🏻♀️ gündüz sürekli memede tuvalete bile gidemiyorum