hira0502 MAD hiç kullanmadım Bargello 122 kullandım aşırı kalıcı bir kokuydu ve çok güzeldi ama üst üste aynı parfümü kullanmayı sevmiyorum ben farklı farklı seviyorum.
myavocado hira0502 Mad hiç bilmiyorum. Şu meşhur bargello 122’yi çok övüldüğü için almıştım ama bana asla gitmedi ya kullanamadım bir kez sıktım durdukça üstümde nefret ettim kokudan.
hira0502 Ben böyle hafif çiçeksi yada pudrali koku istiyorum. Noa ve mayway aldım ama ikisinide beğenmedim
SooMin hira0502 Yakınım mad mağazalarında çalışıyor geri dönüşler iyi diyor bende vücut parfümü ve sıvı sabunları var kokuları hemen gitmiyor beğeniyorum