elasu41 3 doz oldu oğlum. 3., 5. Ve 13. aylarda. Menenjit çok çok tehlikeli bir hastalık, ne yazık ki sonu ölüme veya yaşam boyu kalıcı hasarlara yol açabiliyor. Kesinlikle yaptırılması gerektiğini düşünüyorum ben. Yan etki yaşamamıştık bu arada aşı olduğunda.