bebisannesi_ Bebeğimde aşıdan önce de hafif tıkanıklık kuru öksürük vardı perşembe günü aşı olduk 2 gündür ağlama krizleri ateş inleme sürekli gaz sancısı kaka yapma. Calpol düşürse de 1 saat sonra geri çıkıyor 4 ay aşısını ağır atlatan oldu mu normal mi
tyugsug bebisannesi_ bizde ne ateş ne huzursuzluk olmadı normaldi aşı tutmadı mı acaba diye düşündüm bi an
yanissa bebisannesi_ bizimde ilk aşılarda ateş olmamıştı hemşire ilkinde olmadıysa bundada olmaz dedi aşıdan 12 saat sonra ateşlendi akşam 11 den ertesi güm öğlen 1 e kadar çocuk bitkin ateşli calpolle düşüyor geri çıkıyor 24 saat uyumadım resmen başında bekledim ılık silme yaptım sürekli başına mendil koydum 5 saatte bir calpol verdim çok zorlandık ama 1.5 gün sürdü sonra normale döndü şükür.
bebisannesi_ ftmngj bizim de 38in altına düşmüyor sürekli inleme ağlama iştahsızlık ve gaz problemi yaşıyor
bebisannesi_ ftmngj biz de duş aldırdık ama anlık düşse de geri çıkıyor ateş . 37.7nin altını görmedik
ftmngj bebisannesi_ calpol verip duş aldırdıktan sonra hala düşmüyorsa acile gidin bir enfeksiyon var demek oluyor doktorumuz öyle söyledi bize ben her aşı günü önce doktora muayeneye götürüyorum enfeksiyon riski varsa yaptırmıyoruz korkuyorum
bebisannesi_ ftmngj kan tahlili falan mı yaparlar aşırı huysuz normal mi bilmiyorum sadece şurup içerse duruyor
ftmngj bebisannesi_ genelde önce bir ağzına bakıp ciğerlerini dinliyorlar sonra kaka çiş ve kan tahlili
bebisannesi_ ftmngj keşke kırgınlığı olduğu için aşıyı erteletseydim bilemedim . Öksürük burun akıntısı da eklendi bide buna ama aşının üstüne bu kadar tahlille yormak istemiyorum bebeği 😢
bebisannesi_ yanissa bizim de öyle oldu ilkinde ilk akşam çok az çıktı halsizlik oldu geçti ama bu 3 gündür mahvetti bizi