handan36
Sizinki biraz daha hassas karşılamış olabilir bunun altında biyolojik nedenler yatar her bebek aynı tepkiyi vermez
Yavaş yavaş düzenleyecektir kendini vücudu. Annelerin şunu bilmesi gerekiyor bu aşı ne içeriyor, serum suyu, bazı aşıya koyulan maddeler ( netten bakın yazmadım uzun ) zayıflatılmış insan rota virüsü ( virüs canlı ama zayıflatılmış yani bebeğe virüs verildi , bağışıklık geliştirsin zayıf olmayanla karşılaşınca yensin diye )
Ama tabi kanlı ishal fışkırır tarzda kusma aşırı kıvrandırıcı derecede sancısı olması asla sakinleşmemesi söz konusu olursa mutlaka çocuk hekimine başvurun , çocuk acile