Günaydın hanımlar🙃 Nasılsınız umarım iyisinizdir. Bir çok kitap okudum halada okumaya devam ediyorum. Lise zamanı duyguların tavan yaptığı bir dönemde okuduğumdan mıdır nedir bilmiyorum, Canan Tan’ın PİRAYE si çok etkilemişti beni. Yıllar sonra Haşimle buluşmalarında falan ağlayarak okumuştum😃Seneler geçsede unutmuyorum. Şu ara Oblomow var ama okurken içimden “kalk be adam kalk artık “ diye yakınıyorum sürekli. Sizi böyle derinden sarsan, ağlatan, bitirince boşluğa düşmüş gibi hissettiren kitap hangisiydi?