Zynpozen Dün sağlık ocağı 4 aylık bebeğime vegaferon verdi. İçeriği temiz olmadığını duydum. Ocean demir takviyesi ve bestiron arasında kaldım. Hangisi daha iyidir sizce yada kullaniniz var mı içinizde? Yada başka onerebileceginiz takviye var mı?
bluemomjean Zynpozen merhaba canım aynı şekilde birkaç gün önce verdiler ama bende onu kullanmak istemiyorum ocean aldım başlayacağım bakalım
uakbn0_0 Zynpozen ocean kullanıyorum ama bestiron daha temiz içerikli maalesef yakınımdaki eczanede bulamıyorum internetten alıcam artık bestiron daha iyi
ftmngj Zynpozen sidefer önerdi devlet hastanesindeki doktor ama kızımım süt alerjisi var aldık 2 kere kullandık çöp oldu dün özeldeki doktorumuz bestiron önerdi onu kullanıcaz
okk uakbn0_0 kim söyledi ki bunu ikisinin içerği de temiz bestironda ek olarak emilimi kolay olsun diye c vitamini eklenmiş. Ocean ise mideyi rahatsız etmesiz yutması kolay olsun diye mikroen kapsül teknolojisiyle üretilmiş ikisinin amacıda aynı ikisinin içeriği de temiz gönül rahatlığı ile kullanabilirisiniz
neolmusyaani ftmngj ay aynı şekilde bizee de devlet hastanesin de ki doktor sidefer dedi dün ilk kez kullandım bebeğimin yüzünün bir tarafı komple kızardı ve cok sıcaktı acaba alerji mi yaptı diye düşündüm. Kızımda ocean kullanmistm çok severek ve kolay içmişti cok ikisi arasında kaldım keşke ocean mi alsaydim birde pahalı yani inşallah alerji değildir dün gördüğüm
gmzkuzey ftmngj benimde oğlumun süt alerjisi var sidefer kullanıyorum buradan yorumlara bakarak kesmiştik ama doktorumuzla birlikte firma yetkilisi ile konuştuk süt tadı var sadece süt yok kullanabilir demişti eczacı arkadaşımda kullandı oğluna alerjis olmasına rağmen
ni16 ftmngj merhaba benim kızımın bildiğim bır alerjisi yok ama sidefer kullanınca kolunun 2 3 yerinde kuruluk oldu acaba bende alerji yapmış olabilir mi diye düşünmedim degil
uakbn0_0 okk  burada var draycakalkan kendisi hem çocuk doktoru içeriğinde sodyum benzoat var
surprizbebe Zynpozen ocean çöp. Bestiron aldım en son bakalım içeriği güzel. C vit destekli hem emilimi fazla
ftmngj neolmusyaani evet baya pahalı süt alerjisi varsa etkiler birde ben özellikle temiz içerikli istiyorum demene rağmen katkı maddeli bir ürün verdi umarım kullanabilirsiniz
urasesra Wellcare kidsfer önerdi doktor gayet iyi dedi. Ancak doktor kilo başına bir damla, eczane 18 damla verin dedi. Bebeğim 4 aylık 6,5 kg. Kullanan var mı aranızda acaba, nasıl kullanıyorsunuz siz?
surprizbebe urasesra eczane markalarının hiç biri kilo başı bir damla değilmiş. Ben tabipannem sayfasından gördüm doktor kadın tek tek hesaplamış bu çok kullanılan markaları yazmış. Yetmiyor kilo başı bir damla olunca