Kızlar bebeğim 4 aylık oldu akşam 7 gibi derin uykuya dalıyor ama 3 saatte bir emmek için ağlayarak kalkıyor
Hatta bazı geceler 2 saatte bir uyanıyor zaman ilerledikçe geceleri uzun uyuyacak derken hiç öyşe olmadı gündüzleri ise en uzun uykusu 1 saat ne yapacağımı şaşırdım uykusuzluktan.diğer bebeklerde durum ne bazıları 9 saat kesintisiz uykudan bahsediyor bi bende mi böyle neyi yanlış yapıyorum