bsrt Herkese günaydın 🙂 ben Halkbank’a gidip aile kartımı alalı 1 hafta olacak şifre falan oluşturdum mobil uygulamasını indirdim halk bankasının ama orda kart görünüyor ama hesap ta para sıfır yazıyor bunlar parayı yatırmamışlar mı ne yapmama gerekiyor
hayalperest2310 bsrt bankadan kartı alırken size şifre vermeleri lazımdı kartı ATM ye koyup şifrenizi yenilemeniz lazımdı verilen şifreyle sonra yatar demişti bankacı
obiranne3 bsrt her ayın son çarşambası parayı çekiyosun + ailem uygulamasından takip edebilirsin para ytınca her ayın son çarşambasıda çekimi yapıyosun.
tprk92_ bsrt cnm halkbank mobilde görünmüyor bakiye direk gidip atmden çekeceksin ben 3 aydır alıyorum ve orda görünmüyor
bsrt hayalperest2310 ben şifremi mesaj yokuyla hallettim aldım zaten yatmamış hesaba sanki uygulamada göremiyorum
bsrt tprk92_ evet ATM’den çektik parayı ama uygulamasına girdiğimde halkbankasımın hesap bağlama var o nedir biliyormusnjz