Selam bebeğim 2 aylık, ilk doktorumuz pedia d verdi 1 ay kullandıktan sonra bebekte uykusuzluk ve ağlama yaptığını farkettim birkaç gün vermediğimde daha rahattı, sonra wellcare önerdi bir de bunu deneyelim diye ama bu da aynısını yaptı d vitamini aldığımız günler gece ve gündüz çok huysuzlanıyor uykuya direniyor, sizce başka hangi markayı denemeliyim