wafflee_42 Eseren Biz 3 aylık falandik kesildiğinde. Doktora sordum büyüdükçe zorlanır demişti. Geciktirme istersen
bitanemm Eseren hiç korkmayin acısı olmaz yaptirmanz daha iyi bende cok endiseliydim bir haftlk bebkti cunku ama yaptrnca iyiki yaptrmisim dedim
Eseren wafflee_42 tarin yapalacak sanirim kan sonucuna gore belli olcak bide sunnet olcak ikisi bir aradan ciksin dedi
Hulya12 Eseren canım sünnetle birlikte yapıyorlar genelde bizimde var az varmıs ama doktor haZır sünnet yaparken alalım onu da dedi
zurgun Busrademiraycengiz nerede yaptırdınız acaba lazerle kesimi biz de kestirdik yeniden yapıştı çünkü😐