Bebeğim 9 aylık ve sanki şiddete yıkmaya vs meyili var gibi örneğin kule yaptığımız kutları var asla üst üste durmasına izin vermiyor hemen yıkmak istiyor kucağımızdayken sürekli parmağıyla tırnağıyla yüzümüze darbeler vurmak isityor çizme istiyor bunları yüz tanıma parmak gelişimi için yaptığını düşünüyorum peki oyuncaklarıyla oynarken sürekli yıkmak devirmek istemesi normal bir durum mu yaşayan var mı kız çocuğu olduğu için ilk bebeğim ben mi abartıyorum yoksa hırçın bir bebek mi yoksa bu bebeklerde normal bir şey mi?