Merhaba..
Bebeğim 32+3 de 30 aylülde dünyaya geldi. Bugün 2 ay 13 günlük olduk. Öncelikle düzeltilmiş haftasını nasıl hesaplayacağımı saçma bir şekilde unuttum ve işin içinden cıkamadım 38 mi 40 üzerindemi hesaplayacagım. Ve göz takibini basını tutmaya ne zaman baslar. Emzirme yastogona koydugumda duruyor ama maksimum bir dakika falan. Renki ışıklı oyuncaklar alsım takip yapmıyor basta bakıyor sonra dikkatını vermiyor. Rop muaynemizden temiz spnuc aldık ıkı kez lütfen geri dönüş sağlayın kızlar