minegoktug_76 belli bir döneme kadar 5-6 gibi uyanmalarının normal olduğunu okumuştum 🙏🏻 ben asla konuşmadan kucağıma alıyorum ve hafif hafif sallıyorum istemezse bırakıyorum sonra yine alıyorum en azından bir süre sonra dalıyor 7,5 a kadar uyuyor. Tabi 1 saatimi alıyor uykuya dönmesi. Bu durumun normal olduğunu onun dünyaya adapte olduğunu düşünüp kendimi rahatlamaya çalışıyorum 🥹 inanın 1 haftadır gündüz de çok sıkıntı yaşıyoruz. Sünnet olduk sürekli kucakta durmak istiyor. Huysuz, uykuya çok zor geçiyor 😮💨😢