ipek332 bebeğim 15 aylık bende ayakta salamaktan yorulmuştum memlekete gittik döndükten sonra ilk gün kendisi uzandı uyumak istediğini anladım yanına uzandım emzirdim pışpışladım kendisi uyudu bu bir fırsat hiç kaçırmadım gece uykusunda öyle geçirdim bir kaç gün zorladı ama uyuyor tabi yanına uzanıyorum emziriyorum yoksa tek bıraksam uyumaz . Sizin bebeğiniz büyükmüş anlatın ona yanına uzanın kitap fln okuyun bir kaç gün zorlar ama yaparsınız inşallah