userr Kızlar benim bebeğim 2 ay 6 günlük il başlarda kakasını rahat yapardı hatta fazla yapardı ama bu aralar haftalarca kafasını yapamıyor fitil verdiğimde yapabiliyor ama ben bunu alışkanlık haline getirmek istemiyorum(mama kullnmıyoruz)
aybarssena userr oğlumd öyleydi mecbur fitille yaptırırdım. Alışmıyor kakasını kendi yapabildiği zamanlar gerek olmuyor otomatikman. Bizde alışkanlık olmadı ki ben 20 günlüktü başlamıştım fitille yaptırmaya
nilesln userr benim bebeğimde 2 ay 4 günlük ilk başlarda benimki de gayet iyi yapıyordu şimdi günde bir 2 günde bir 3 günde bir vs yapıyor zorlanıyor doktor mamasına 1 çay kaşığı zeytin yağı koy veya da şurup gibi de verebilirsin dedi bence fitil e alıştırma bırak
katya59 userr 2 ay 3 günlüğüz, oğlum hergün yapmazsa sancılanıyor süt+mama ilerliyoruz doktorumuz zorlandığı zamanlarda mamasına çay kaşığıyla zeytinyağını damlat demişti.
sinif07188 userr doğduğu zamandan beri bu sorun ile uğraşıyoruz. Makat çatlağı var mı diye bir baktırın. Alerji olabileceğini düşünerek 10 gün diyet yapın. Süt ve süt ürünleri ve yumurta. Çapraz alerjen riskinden et tavuk da tüketmeyin. İdrar yolu enfeksiyonuna baktırın. Biz hepsini yaptıktan sonra gastroentolojiye gittik. O da dulcosoft diye ilaç verdi onunla düzene girdi. Şimdi ek gıdadayız Hindistancevizi yağı veriyorum ve su. Dönmeye başlayınca kendi yapar oldu
katya59 userr kaşıkla verebilirsin üstüne emzir tadını sevmeyebilir. Ama sadece anne sütü alan bebek 9-10 güne kadar kaka yapmaması normal.
userr nilesln onu da yaptım ama yok yani gelmiyor masaj da yapıyorum ama bir faydası yok doktora dedim gazını yapıyorsa düzelir bir sorun yok dedi ama içim rahat etmiyor
sweatmomyy Benim bebeğim de 2. Ayın başlarında 2 3 günde bir yapmaya başlamıştı, kendi kendine düzeldi bol bol emzirin uzun uzun karnına masak yapın bir de probiyotik veriyordum o aralarda anne sütü alan bebekler için normal hemen destek vermeyin bence
userr sweatmomyy yok 2 veya 3 günde bir olsa yine üzülmem ama bildiğin 5 güne kadar sürüyor korkudan fitil veriyorum
yoyom userr bizde 2 aylığız. 10 günü geçti kaka yapmadı, probiyotik kullanmamıza rağmen. Bende sadece anne sütü veriyorum. 1 haftaya kadar normal diyor doktorumuz. Lavman yaptı doktor mecburen. Demir ilacını değiştirdik bu sefer inşallah yapar.
userr yoyom bak bunu hiç düşünmedim bir kaç zman vermeyecem belki düzelir dü,elerse gidip başka demir ilacı alıcam