Gzm1 Eşimle tartışma esnasında kasığıma tekme attı sol tarafıma geldi 8 ay önce sezeryan doğum yaptım ağrısı sağ tarafıma vuruyor sızlıyor 2 saat oldu geçmedi bişi olur mu
asya358_ Gzm1 takip et canım sabaha kadar geçmezse mutlaka yarın bi acile git baksınlar. Geçmiş olsun. Bu arada eşinizinde Allah b@lasini versin direk yani. Kadına gücü yeten tüm erkeklere bu lafım
elifozkan Gzm1 cok geçmiş olsun. Allah o adamı bildiği gibi yapsın insallah ne diyebilirim bugun tekme atan yarın neler yapar canının güvenliği yok onun yanında gidecek bir yerin varsa uzaklas ordan
mombabyy Gzm1 sezaryene bisey olduğunu sanmıyorum ama apandise falan gelmiş olabilir nasıl bir tartışma bu ya scamadiniz mi agzina edepsizin siz de umarım boş durmamissinizdir
SheDoesntCare Gzm1 çok geçmiş olsun yarın mutlaka darp raporu alın bir kere yapan yine yapar , muhtemelen darbe yediğiniz için ağrı olmuştur sezaryen dikişlerinize birşey olur mu hiç bilemiyorum yarın mutlaka dr gidin çok üzgünüm 😞
Gzm1 mombabyy gücüm yetmiyor birden tekme attı nefesim kesildi olduğum yerde kaldım bide utanamadan şikayetçi olucam diyor bana
mombabyy Gzm1 keşke direkt kadese bassaydiniz görürdü kim kimden şikayetçi oluyor sessiz mi kaldınız sonrasında