ysen kutka Allah alla normalde en iyisi bu bakır spiral değil mi normalde kanamanız nasıldı mesela benim 5 gpn olur regl biter sonra düzenlidir sizinde böylemiydi bozuldu mu dğzebiniz
rabilay mucizem10 takılırken çok az oldu ama takıldıktan sonra karın ağrısı başladı ilk iki gün sürekli ağrıdı şimdi regl ağrısı gibi arada oluyor
kutka ysen aynen az oluyordum 4 5 gün suan 10 gün sürdü sonrasında da hep kanamam oldu 3 ay normal dedi doktor da bakalım
ysen kutka genelde ebet ilk süreçte normal onu takma bende şu an çok az oluyorum mesela ve yoğun bi kanamada olmaz bende normal regl sürecim de yarın dördüncü gün umarım takarlar normalde de zaten az oluyorum ben
ysen efeeannesi sanmıyorum ya ben azalacağını yine konuşursun tabii de regln kaçınca günü oluyor sizin bugpn taktırıyorsunuz sanırım