bossmomm zehrqm hiç olmamak iyi. Bende doğumdan iki ay sonra oldum Sonra bayağa düzensiz ya 1,5 ay 2 ayda bir oluyor aşıırı sinşr bozucu ve korkuyorum. En son 2 ay önce oldum. Test yapmayı düşünüyorummmm 🤧
alerjikbebekannesi12 zehrqm evet normal vücut hormonlar hala kendini hamilelige kodlamis demişti doktorum
ma3 zehrqm 4 ay olucak dogum yapali bende olmadim olmadigim gibi odemden 75 kiloyu gordum piskolojim sifir
nnoktaa zehrqm özellikle emzirme devam ediyorsa regl düzensizliğiniz hormonlardan kaynaklı çok normal.