tugbaalii benim kızım da 2 yaşında. Emzik değil ama biberon bağımlısı. Bu gece güç bela biberonsuz uyuttum inşallah devamı gelir. Büyük kızıma emziği bıraktırmak istediğimde emziğinin bi büyüğünü almıştım. Onu istemedi ve diğerini de bulamayınca bıraktı hemen. Deneyebilirsiniz