kızlar merhaba oglum iki yaşında soguk almış cok zor geciyor bogazı intaplaşmışdı acile gititk ilac antibiyotik kullandık gecmedi 5 gün boyunca yine goturudm bu sefer antibiyotik 400 mg verdi ben istemiyorum kullanmak sordum 5 günden sonra verilmez diye biliyordum ama doktor uzun iyleşme sureci olursa iki hafta kullanır dedi ve yuksek doz verdi iştahsız burun akıntısı oksuruk cok fazla var ciğerleri dinledi iyi dedi şuan biraz hırıltısı var yoksa yoktu burnu kapalı uyurken de nasıl çekeyim naısl geçer bilmiyorum memlekete geldim ama oglum hasta oldu corba vs içmiyor asla