Bebegimm111111 Neredeyse 5.5 aylık. Biberon emzik kabul etmiyor istiyorki sabaha kadar meme ağzında olsun kolumda uyusun. Emziğe nasıl alıştırabilirim🙃
martannesiii Bebegimm111111 cok zor yaa baya da büyümüş bu saatten sonra alışır mı bilmiyorum benimde 5 aylık bebegm var emzik emiyor ama kucak bağımlısı sabaha kadar kucakta uyunaj istiyor
temmuz13 Bebegimm111111 bu saatten sonra emzik almaz benim bebeğim de aynı ne emzik ne biberon almadı sadece meme 1 buçuk saatte bir emdiği de oluyor 3 saatte bir emdiği de ama şöyle düşünün bu süreçler geçici yarın büyüyecekler kendi odalarında uyuyacaklar o yüzden anın tadını çıkarın 🌸
Bebegimm111111 martannesiii benimki de öyle meme düşüyor ağzından dalıyor yatağına koyduğum gibi açıyor gözlerini o kadar emzik denedim almıyor. Emzik alsa belki uykuya geçiş daha kolay olurdu diye düşünüyordum bende