biyb Arkadaşlar tam 2 dün geçti üstünden hala ağrı ve zonklama var dişimi kullanmıyorum zaten ama tabi ister istemez yemek değiyo çiğneyemiyorum normal mi Şuan bile çok ağrısı var Şuan geçici dolgu var haftaya dolgu yapılacak
3kedili2bebekli biyb evet çok normal ama ağrı kesiciyle hafifletmeyen bir agriysa bunu doktora mutlaka belirtin t