[silindi] Kızlar bebeğim 6 aylık dudağı pamukcuk oldu yayılmaya başladı üst dudağında ve alt dudağında var bugün doktora gittik damla verdi kullandım ama şuan faydası yok kızım ememiyo acıyo sanırım ne yapabilirim gece uykusuna geçti şuan gözleri kapalı ağlıyo mamasını da yemiyo beni de emmiyo emmeye çalışıyo ağlayıp bırakıyo bu durumu yaşayıp atlatan varsa fikir verebilirmi lütfen 😔
Deletedmom139 [silindi] karbonatlı suyla silindiğini duymuştum ama emin değilim geçmiş olsun çok😢 üstte kalsın postunuz
BerfinKilic17 [silindi] benimde oğlum 3 aylıkken çıkmıstı karbonatı vs okudum ama saglik ocagina goturdum kesinlikle yapmayin dedi ve bana mikostatin yazdı ve 3 gün icerisinde gecti 😊 hatta ilk gece azalma direkt basladi fakat ben emin olmak icin 5 gün sürdüm agizina tavsiye ederim
[silindi] Deletedmom139 çok teşekkür ederim 😔 internetten baktım karbonatlı suyla silmeyi de bi an geçiriyomuş sonra daha çok yayılmasına sebep oluyomuş cesaret edemiyo ondan 😔
[silindi] Cicekimftm hayır cesaret edemedim anlık geçiriyo falan yazıyo nette 😔 siz hiç denediniz mi geçirdi mi ?
[silindi] BerfinKilic17 evet bizim damla da mikostatin ama bana ağzına damlat dediler sürmem mi gerekiyo dudaklarına ? Sabah verdim akşam verdim çoğalmaya başladı
BerfinKilic17 [silindi] çoğalıyor gibi oluyor fakat geviyor korkmayın bendede oyle olup gecmisti gecesi azalma basladi ben cay kasigina dokup dudaklarina yaydirip yaptim yavasca 😊
Misskokulum [silindi] daha önce post açılmıştı konuyla ilgili öneriler vardır illaki arama çubuğuna pamukçuk yazıp aratabilirsiniz belki yardımcı olur çok geçmiş olsun💐
BerfinKilic17 [silindi] çok iyi anlıyorum sizi fakat bende öyle olmustum çocuğa kasıntı veya yanma yapmiyormus rahat olabilirsiniz 😊
Misskokulum [silindi] rica ederim her emzirmeden önce göğsünüzü de karbonatlı suyla silin umarım hemen geçer
EssraS [silindi] aile hekimim temiz bir mendili karbonatlı suyla ıslatıp ağzının içini silmemi söyledi dilinde çok az vardı geçti. Meme ucunuzu emmeden önce ve sonra karbonatlı su ile temizleyin
[silindi] EssraS BerfinKilic17 Aysegulkycvs Misskokulum Gul42 aysa_linam04 dün gece uyandı baya ağladı falan karbonatlı suyla ince bi tülbentle ağzının içine masaj yaptım dudaklarına damlattım şimdi baktım da iyileşmeye başlamış çok şükür 🙏🏻 hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim çok sağolun 💕
Aysegulkycvs Mikostatin verildi benim de bebeğime ama emdir biraz dedi doktor. Doktorun tavsiyesi ile Damlalıkla damlatmak yerine gazlı bezi parmağıma sarıyorum, mikostatin e batırıp ağzında gezdiriyorum pamukçuk olan yerlerde. Böylece geçiyor.
Gul42 Benim kızımın dilinde olmuştu 1 fincan kaynamış suya 1 çay kaşığı karbonat atıp karıştırdım gazlı bez ile dilini temizlem. Aile hekimimiz de önermişti. Pamukçuk bir mantar türü zararsız ama az bile kalsa tekrarlıyor. Devamlı temizlemek gerekiyormuş. İnşallah en kısa zamanda geçer. 😔
aysa_linam04 [silindi] sana kesin çözüm veriyorum ben Fransa da yaşıyorum buradaki doktorum bana sodyum bikarbonat verdi yani Türkiye de İngiliz karbonatlı diyorlar onu gazlı beze dök bebeğinin ağzının içini damağını dudaklarını sil en az 3 kere kullanmanda farkı göreceksin