seyma0661 benim kızım 8 aylıkken 8.5 kiloydu doktor bize çok iyi dedi asm hemşiresi ise tombiş Bebek kategorisinde dedi çok şaşırdık eşimle bize göre zayıftı çünkü. Rahatlayın diye yazıyorum. Şuan 14 aylık 10.5 kilo. Bize göre yine zayıf ama doktor İYİ diyor. Bir ay alıyor kilo diğer ay yok. Hasta olmasın, sağlığı olsun da varsın zayıf olsun annesi 🌸