kızlar 29 kasım günü doğum yaptım sezaryan yermin üstünde çatlaklarımın içi bildiğiniz sıvı ödem dolu akıntım ve kanamam da kötü kokulu sezaryen yerimden biraz sıvı geldi bende bunlatın hepsini doktora söyledim özel hastane olduğu için arayabiliyordum oda normal olduğunu söyledi ama şişlik o kadar çoğaldıki çok canımı acıtıyor internetten bunları arattığımda enfeksiyon yada iltihap çıkıyor lütfen bilgisi olan yazabilirmi?