Merhaba anneler oglum 7 aylij ve ben suan hamileyim emziriyorum oglumun doktoru emzirmeyi birakmami soyledi karnindaki bebegin daha cok ihtiyaci var dedi kendi kadin dogum doktoruma carsamba gidicem ona da sorucam o da birak derse napicam yardim edin nolur memeyi biraksak oglum biberon emmiyor asla bugun mama aldik kasikla fln verelim dedik ögürüyor mamayi ek gida da cok yemiyor zaten ben memeyi kesersem ne yediricem bu cocuga