Erkal tamam bende nasıl kurtulduğumuzu yazayım😂😂 yarın atınca bakarım fotoğrafa tekrar. Xabion diye bir losyon var. Ben yetişkinler için olanı hem de çocuklar için olanı var. Bunun çocuklar için şampuanı da var. Biz evde eşim ve ben yetişkin olanını sürdük kızıma da çocuk formunu sürdük. 3 gün boyunca akşam yatmadan sürüldük bu losyonu. Bu esnada dolabımdaki bütün kıyafetleri çöp poşetine koyup ağzını bağladım. Yaklaşık 1 ay kapalı kaldılar. Geriye giyeceğim 3-4 parça bir şey bıraktım. Onları da 90 derecede yıkayıp ütüleyip giyindik (3 günden sonra) evi her gün beyaz sirkeli suyla sildim süpürdüm. Her gün günde 2-3 kez elektrikli süpürgeyle süpürdüm her yeri. Kapı kollarını ve çok dokunduğumuz yerleri günde 4-5 kez sirkeli suyla siliyordum. Bu ilacı 3 gece sürdük ya yatmadan. Sonra 4. Gün yıkandık. Şu ütülediğimiz kıyafetleri giydik. Çarşaflar vs de 90 derecede yıkandı ütülendi. Kızımı o şampuanla yıkadım. Eşimle ben kükürt sabunuyla yıkandık ve duşta üzerimize sirke de sürdük. Sonrasında aradan 1 hafta geçti. Biz o esnada evdeki tüm halıları yıkatmaya verdik. 1 hafta sonra aynı losyonu 3 gün boyunca tekrarladık evdeki temizlik işlemine devam ettim. Ayriyeten çamaşır makinesinin yumuşatıcı bölümğne de beyaz sirke koyuyordum her şey için. Sonra bu ilacı tekrarladık ya halıları yıkattık vs evi komple her yeri mutfak dolaplarını bile arap sabunlu beyaz sirkeli suyla temizledim. 3. Gün akşamında koltukları yıkattık. 4. Gün komple yıkandık o esnada giydiğimiz kıyafetleri yattığımız çarşafı vs hep attık. Halıları vs serdim. Kurtulduk yani. Çok uzun sürmedi bize de kardeşimden bulaşmıştı kendisi giyim maağzasında çalışıyor ilk ona bulaştığı için daha temkinliydik ve süreci biliyorduk aslında. Sonra 2. Losyondan sonra kurtulduk ama 1 ay kadar eşimle ben kükürt sabununu kızıma da o şampuanı kullanmaya devam ettik ne olur ne olmaz diye. Geçti Allaha şükür