esmnrr emneyldzlarr silikon uç kullandım sonra ona aşılıyor diğer memeyi almıyor diyen çok oldu o yüzden bıraktım sürekli ikisine de uç kullanmak istemiyorum
esmnrr aysenuriipek bestlak damlayı 3 kere 20 damla diyor ya kaşığa vs mı damlatıyorsunuz yoğurda damlatıp içtim ama bilemedim yeni aldım
bsraygt1205 esmnrr bende tek göğüsüm bebeğim sağ göğsümü emiyordu soldan da çok az geliyordu sonra meme reddi +sağım +mama derken tek sağ meme kaldı sonra hiç artmadı diğer göğsümde 7 aylık oldu kestim sütümü sağıma yetişemiyordum
esmnrr bsraygt1205 üzüldüm gerçekten keşke böyle olmasaydı inşallah bizim içinde böyle olmaz ne kadar emerse o kadar iyidir
bsraygt1205 esmnrr inşallah canım🌸 kesince ben çok rahatladım üstümden sürekli süt sağma psikolojim gitti ama hala içimde memeyi versem emer mi diye düşünüyorum 🥲🥲