Merhabalar benim kızım 28 aylık. Kendinden yaşça küçük ve büyük çocuklardan korkuyor sürekli oyun alanında vs. beni istiyor. Eğer bulunduğumuz ortamda kimse onunla ilgilenmezse gayet güzel oynuyor ama biri sevmek isterse eve gidelim diyor. Konuşması akıcı kendini ifade ediyor. Bir arkadaş oturmamızda kadının birisi kızım ordan gitmek için ağladında çocuğunuza dikkat edin otizmw doğru gidiyor dedi çok kafama takıldı ne yapmalıyım