busraaegemen Merhaba herkese bebeğim 4 aylık olcak mama ile besleniyor geceleri sürekli uyanıyor. Genelde emen çocuk sık sık uyanır benm oğlum mama aldıgı halde çok sık uyanıyor. Böyle bir sorun yasayan varmı gece uykuları ne zaman kesintisiz olur sizce
biyb busraaegemen bizimkide yeni 5 aylık oldu gece çok kalkıyor dediğiniz gibi insanı çok yoruyo inş düzene binerler