Dük kızım sağlık ocağında bexero aşısı oldu ne dün gece ne de tüm gün rahat değildi hiç uyumadı desem yeri anlamsız ağlama krizleri uyusa bile ağlayarak dakika başı uyanma herkeste böyle mi oldu bizim mi böyle ? Ateşini de kontrol ediyorum yok şükür calpol de verdim rahatlasın diye ama yok