merhaba herkese, oglum 26 aylık konuşması gecikti, doktora götürdük sosyalleşmesini kreş oyun grubu vs önerdi. oglum son zamanlarda çok hırçınlaştı, bişey anlatmaya calısıyo bazen, anlamıyorum birden bagırıyo ya da oyun oynarken yapmamı istediği şeyi anlamıyorum yine bagırıyo, kelime sayısı az ama yavas da olsa artıyo kelimeleri ama cümle hiç yok, hiç bişeyler söylemeye calısmıyo, birden bagırması beni de cok geriyo bazen istemeden olsa ben de bagırıyorum sonra vicdan yapıyorum son günlerimiz hep bu döngüde:( artık sabrım azaldı tahammülsüzleştim, sürekli bişey yapıcam sa bagıracak diye huzursuzum, lego oynuyoruz dediğini anlamadıgım için baska bişey yapıyorum bi anda bagırıyo aglıyo:(