susamtanem_ Kayınpederimde vardı. Geçen ölçtüm 17-13 çıktı. Psikolojimi bozdu. Öyle bir tansiyonum olacağını sanmıyorum.
Gevşek bağladığım için öyle oldu sanmıştım
Eşiminde kalp atışını 44 gösterdi. Baktık normal atıyordu. Bilmiyorum ben sevmedim bunu
Annem yıllardır Omron kullanıyor ondan memnunduk