Naciyeylmz dilimleyip tencereye koyun dilimler kalın olacak üstüne şeker serpin geceden dolaba kaldırın suyunu salacak sabah kısık ateşte pişirin ekstra su koymayın isterseniz fırına da atabilirsiniz. pişince üstüne tahin ve ceviz ekliyorux burda geceden kasıt kabakların suyunu salması için beklemek gerekir ister öğlen yapın akşam pişirin ama suyunu mutlaka salmalı yoksa güzel olmuyor lif lif kalıyor içi