gizem6767 ozkan19o e bebekte Malta ıcecegı mavı olan ise yarıyo benm sütüm onla arttı mamsel sttıl tee bu çayda memnun kaldım tadı güzel ama hıc yapasım gelmedi 🤣
busrac10 ozkan19o hipp emziren anneler için anne çayı kullanıyorum hem sütüm arttı hem de bebeği sakinleştiriyor