ilkanneyim aynı şeyi atak döneminde yaşadım ve sürekli aynı şeyi düşünüyorum böyle olan yalnızca benim sanıyordum, keşke hiçbirimiz bunu yaşamasak ama yalnız olmadığını bilmek iyi hissettiriyor, eşiniz gece birkaç saatliğine ilgilenir de siz uyursanız kesinlikle çok daha iyi hissederek uyanırsınız