Zamanlagelen Merhaba 😁 Yıkılmadık,ama ayakta da değiliz hani.
Bizim ergenismus 21 aylık oldu. Bir günü bir gününü tutmuyor,tabi bunun ikizler burcu olmasıyla hiç alakası yok 🙄 aksam 21:00-22:00 (en geç) uyuyor sabah 7:30 da ayaktayız. 1 bucuk saatlik tek uyku yapıyor. Odası yaşından beri ayrı ancak saat 02:00-05:00 arası uyur gezer gibi uyanıp odasının kapısına anne diye dayanıyor 🤷🏻♀️ Yanına yatmazsam da uykuya dönüş yapmıyor. Aylardır böyle aşamadık ,beklemedeyim. Ek gıdayla aramız hala yok. Sabah kahvaltısı güzel sadece diğer öğünler Allah’a emanet. Paketli gıda sadece züber,fellas gibi içeriği temiz atıştırmalıkları yiyor,sonra ben kendim hazırlayıp o paketlerin içine iliştiriyorum 🤪 arada ufak tefek kaçamaklar olmuyor değil tabi. Akşama kadar boyama,lego,puzzle,bebeğini doyurma evcilik oynuyoruz. Hava güzelse mutlaka park,bahçe yaparız. Tuvalet eğitimi için bu yaz 2 yaşını doldurunca bir nabız yoklaması yapacağım. Tv ile arası pek yok,sıkıştığım durumlarda pek yardımcı olmuyor bize. Şimdilik durumlar böyle 😌