biz 2 yaşında bıraktık, burda bi anne yazmıştı tecrübesini, ucunu kesmiştim istedikçe o şekilde verdim bikaç gün ağladı uyurken sonra alıştı, ama atmayın ucu kesik emziği ya da agladıgı zaman dayanamayıp yeni emzik vermeyin, ben emzik eskimiş ucu kopmuş çöpe atalım mı diyodum en son gün kendi attı çöpe