hatice358 biz eşim hastanede çalışıyor ve çalışma arkadaşının oğlu menenjit oldu diye hemen 5. Ay da başladık, yoksa 7. Ay başlıcaltım, siz bulaş durumunuza göre düşünüp karar verin 3. Ay bence de erken 😖 biz de ateş olmadı bu arada hiç 3 doz bitti bile 38i geçen ateşi olmadı aşı kaynaklı 🧿