Kızlar merhaba, eminim benimle aynı durumda solan çok kişi vardır. 7.5 aylık oğlum 3. Ayından beri sadece uykudayken besleniyor. Gitmediğim doktor kalmadı kilosu da boyu da düşük. Yeminli gibi sanki oyuncaklarını bile ağzına götürmez sadece kumaşları götürüyor. Ek gıda da istemiyor zaten . Su bile içmiyor. Zaten doğduğundan beri meme reddi de vardı. Siz neler yapıyorsunuz? Bu durumu yaşayıp atlatan oldu mu? İnternette duyusal hassasiyet vs diyor bebeği böyle olup şimdi büyümüş olan annelerim bir problem yaşadınız mı? Tükendim artık gerçekten bir çareye ihtiyacım var