Merhaba kızlar oğlum el ayak hastalığına yakalandı oysa ne başka kardeşi var ne de temaslı olduğu okula giden çocuk Salı gecesi başladı herşey gündüz biraz huysuz dişe yordum gecede ateşlendi dişi çıkıcağı zaman hep böyle olur çarşamba sabaha kadar ateşi düşmedi dr gittik meğerse bu maket hastalığa yakalanmış 3 gündeyiz ama bitik dueumdayı ilk 2 gün ateş hiç düşmedi sonra ateş düşünce bu sefer yemeden kesildi döküntüler başladı şuan boğazı neredeyse kapanmış durumda çok zor artık besliyorum varmı başına gelen acaba çok kötü durumdayım