KendiEvimdeDeplasmandayim alparslanmomms 15gün sonra 1yaş olacak. Dede baba eva diyo sadece. Sizinki ?
alparslanmomms KendiEvimdeDeplasmandayim dede baba anne mama falan diyo bir de bir şeyler demeye çalışıyo tabi anlaşılmıyor 🤣
gizememre KendiEvimdeDeplasmandayim evet hem de takıntılı gibi her dakika kelime saymayı doğru bulmuyorum 😂
gizememre KendiEvimdeDeplasmandayim yani mesela anormal bir durum olsa zaten sezeriz o zaman okeyim ama onun dışında ne bileyim ya 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim gizememre korkutuluyoruz ya sağdan soldan ondan dolayı sanırım 😂 pimpirikli olduk iyice
gizememre KendiEvimdeDeplasmandayim evet ve çocuğumuzla geçirdiğimiz zamanı bile etkiliyor bu çocukta bir sorun arıyoruz sürekli o yüzden hiç sevmiyorum abartı kraliçesi instamomları 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim gizememre izlemiyorum bende sinirim bozuluyo. Hele 1yaş(şüpheli) bebeğim bugün neler yedi videolarına ayar oluyorum 😂
ruveyda_34 alparslanmomms saymadım hiç ama yaşına göre yeterli oldugunu dusunuyorum soyledıgı kelımelerın tam 1 yasına 4 gün var
nesizade05 alparslanmomms dede baba mama meme bilinçli bunları söylüyor.. onun dışında bolca mızmızlık sinir kucak huysuzluk 😅 haftaya 1 yaş olacak