archmom Sedissimu ben ilk e bebekten almistim tarhanayi cok eksi bebeğim hic sevmedi.sonra eskitadinda diye bi siteden aldim organik urunler var gercekten cok guzel tadi var tuzsuz oneririm bebegim cok sevdi
Deletedmom133 Sedissimu yakin olsak sana veriridik bana da memeleketten gekdi ablamin kaynanası bir torba yollamai seneye yapar yine yollaeim diyor nerde oturuyorsun
Ccansuu Sedissimu fit alive markasının güvem erikli bal kabaklı tarhanası var onu tavsiye etmislerdi bugün geldi ama denemedim daha sitesinden bakabilirsiniz