ayseadasu merhaba biraz zaman geçmiş ama başkası okursa diye yazıyorum. Ben 2022 de bekarken amh değerim 0.25 ti.Doktor evliliği geciktirmememi ve evlenince direkt tüp bebeğe başvurmamı söyledi. O an neye uğradığımı şaşırdım. Çünkü değerim çok düşüktü ve ben 26 yaşındaydım. Zaten eşimle o sene nişanlamayı düşünüyorduk. 2023 te evlendik. Başlarda korundum. 2 ay kadar daha sonra korunmayı bırakınca hemen hamile kaldım ve 5 haftalık düşük yaşadım. Düşükten sonra 3 ay korunduk ve tekrar hamile kaldım bu sefer de kimyasal yaşadım. Kimyasal gebelikten hemen sonraki ay kızıma hamile kaldım ve 1 Ocak 2025 te de bebeğim dünyaya geldi. Yani demem o ki nasipse oluyoe ama tabi önleminizi almakta da fayda var. Şu an değerim ne durumda bilmiyorum. 2. Çocuğu ileride istiyorum çünkü mesleğimi yapmak istiyorum. O da nasip olursa. Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin.