2.5 (31 aylık)yasidna oğlum. 13 .gün bugün ilk günler fena değildi altına ıslatıp büyüğünü dr yapıyordu altına ama iyi gidiyordu şu son günlerde çok fazla altına kaçırmaya yapmaya başladı .Şu 13 günde gece sabaha karşı bir kere işedi yatağa o kadar .Ama artık takatim kalmadı habire bir sagi siliyorum bir solu .Acaba diyorum hazır değil mi tam Bi yandan alışır diyorum aklım karışık fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?