_Hera 1 haftalığına yumurta olsaydınız kendinizi kime emanet ederdiniz ? Kızlar psikolojik bir soruymuş haydi bakalım gelin yorumlaraa.. 🥚🐣💃🏻🌸 Ben kendimi eşime emanet ederdim. Çünkü en iyi o bilir kırılgan, hassas taraflarımı 🤍
beybitolat _Hera eşimi çook seviyorum çok iyi bakar ama genede anneme ya. Bir anne olarak ana gibi yar olmaz diyorum 🥲💕
Niyesordunbucevabi _Hera Ben asla eşime emanet etmezdim çünkü spor yaptığı için günde 6 tane yumurta yiyor arada kaynardım bende 🤣🤣
_Hera beybitolat evet haklısınız. Bir yorumda gördüm ki anneme emanet etmek isterdim ama annem bana bir şey olacak diye okadar sıkardi ki beni, belki de korumaktan kırılırdım. Demiş. Çok duygulanmıştım 🥲
KendiEvimdeDeplasmandayim _Hera eşim babam kardeşim 3ünden biri. Eşim uyuyunca kendini kaybediyor ama onu eleyebilirim 😂
_Hera Pamukhanim_ ilginç bir cevap genelde baba tarafi sevilmezdi. Mutluluğunuz güveniniz daim olsun 🌸